zondag 19 december 2010

Sneeuw, sneeuw en nog eens sneeuw


Zo, dat was een kleine impressie van mijn ochtendwandeling met Astra, onze hond.
Van mij mag de sneeuw nog even blijven.
Mijn einddoel van de wandeling was het kerkhof waar mijn oudste dochter ligt. Helemaal onder de sneeuw. De roos op stok is door het gewicht van de sneeuw gevallen, maar die komt wel weer rechtop te staan. De vlinder is bijna niet meer te herkennen en van haar kerstboompje is nog net een bal te zien.
Wat is de wereld stil en zo mooi...
Katinka

2 opmerkingen:

  1. hallo lieve mensen, vanuit aruba (zonder sneeuw)! had er geen tijd meer voor om jullie nog even gedag te zeggen en jullie zaten ook nog overseas, toch? maar als het goed is komt lydia jullie nog een kerstgroet brengen, zelf geknutseld. het is hier heerlijk, voral met esmee! zo grappig. het was een hele reis naar aruba met 9 uur vertraging, vreselijk dat wachten. hadden jullie er veel last van naar engeland? en hoe was het daar? ik ga even wat rommelen hier, weer een wasje ophangen ofzo, liefs van marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag lieve mensen......wat mooi! Doet me weer even stilstaan. Liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen