maandag 29 november 2010

November


Nog net op tijd om in november een update te maken.
Ik had foto's van de expo in Edingen, maar ze zijn toch niet zo mooi geworden. Je moet me maar om mijn woord geloven dat er juweeltjes hingen.
Verder ben ik naar Arnhem geweest. Wat een geweldige beurs! Zoveel kramen en zoveel kunstwerkjes. Fantastisch wat daar te zien is. Dat had ik echt niet verwacht. Ik ging altijd met veel plezier naar Rijswijk, maar ik moet zeggen dat ik het niveau van Arnhem hoger vind. Natuurlijk heb ik wat gekocht, maar tot nu toe heb ik er nog niets mee gedaan. Zoals bijvoorbeeld licht voor de winkel...
In ieder geval ben ik klaar met de inrichting en het licht is zo aangebracht.

Verder ben ik druk bezig geweest met mijn eerste poppenhuis. Dat wil zeggen, de woonkamer heb ik veranderd. Zo was het eerst:
en zo is het nu:
Ik heb wat met licht, zie ik. Hier brandt de kerstboom weer niet. Het geeft in ieder geval de sfeer weer. Wat een nieuw behangetje al niet doet.

En dan mijn nieuwe quilt. Ik wilde een raam maken, een soort venster waar een kat voor zit en een vaas met bloemen of een bloempot en boven een gehaakt gordijntje.
Tot zover de kat, dan nu de bloempot:

Inmiddels zitten de bloemen eraan,
maar ik vind de bloemstelen te kaal, dus ben ik nu bezig er nog wat blaadjes aan te naaien. Het gordijntje is gehaakt en kan erop genaaid worden. Dat doe ik als laatste. Eerst de bloemen nog met de festonsteek afwerken.

Zo, ik ben weer aardig bij. Nog even wat impressies van de winkel.
Tot de volgende keer,
Katinka

1 opmerking:

  1. Hoi Tink!!

    Heel erg leuk je quilt! Krijg gelijk zin om er ook een te maken. Ben er al wel met een bezig maar dan doe ik alles doorrjgen en dan krijg je van die leuke vierkantjes, snap je? En dan lekker op de bank met je dekentje....moet je wel door werken hoor!
    Je poppenhuis ziet er ook gezellig uit!
    Nou ik wacht je volgende bericht af!
    Groetjes Elize

    BeantwoordenVerwijderen